Estetická funkce reklamy - Obraz ženy v reklamě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Estetická funkce reklamy - Obraz ženy v reklamě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Estetická funkce reklamy - Obraz ženy v reklamě
Autor: Daňková, Markéta
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Bakalářská práce poskytuje ucelený náhled na problematiku estetické funkce reklamy, při-čemž téma je zúženo na obraz ženy v reklamě. Teoretická část práce se zabývá definicí a rozborem klíčových pojmů, jejichž objasnění je důležité pro snadnější orientaci v praktické části práce. Teoretická část popisuje základní role, ve kterých je žena nejčastěji zobrazována v různých reklamních sděleních. Výzkumné šetření je zaměřeno na vnímání obrazu ženy v reklamě, preference různých rolí, které žena v reklamě představuje a jejich vliv na celkové vnímání reklamního sdělení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24065
Datum: 2012-10-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 32316


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
daňková_2013_bp.pdf 1.580Mb PDF Zobrazit/otevřít
daňková_2013_vp.pdf 67.12Kb PDF Zobrazit/otevřít
daňková_2013_op.pdf 58.51Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet