Projekt budování značky piva Zlínský švec

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt budování značky piva Zlínský švec

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt budování značky piva Zlínský švec
Autor: Mládek, Lukáš
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Předmětem zpracování mé diplomové práce je budování značky piva Zlínský švec. Cílem práce je nastavit a marketingovou komunikaci pivovaru tak, aby se zvýšilo povědomí o značce. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Praktická část se dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část je zaměřena na zpracování literární rešerše vztahující se k budování značky a vývoje pivovarství v České republice. Pro lepší pochopení tématu je v práci nejdříve rozebrána historie značky. Následně práce pokračuje rozebráním komunikačního mixu, guerilla marketingu a ostatních marketingových nástrojů používaných k budování značky. Analytická část je věnována analýze pivovaru, analýze konkurence a pokračuje dotazníkovým šetřením na téma vnímání značky piva Zlínský švec. V návaznosti na analytickou část je v práci vytvořeno několik dílčích projektů, které nastavují základní marketingovou komunikaci pivovaru. Všechny dílčí projekty jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24072
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29620


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mládek_2013_dp.pdf 1.658Mb PDF Zobrazit/otevřít
mládek_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mládek_2013_op.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet