Analýza sociálních sítí jako komunikačního nástroje e-shopů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza sociálních sítí jako komunikačního nástroje e-shopů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza sociálních sítí jako komunikačního nástroje e-shopů
Autor: Cileček, Štěpán
Vedoucí: Horáková, Monika
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou propagace internetových obchodů skrze sociální sítě. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena literárním poznatkům z oblasti propagace e-shopů skrze online marketing. Dále pak marketingovým využitím sociálních sítí. V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření ohledně využívání sociálních sítí. Respondenty byli majitelé nebo provozovatelé internetových obchodů. Data od respondentů byla vyhodnocena graficky, slovně i statistiky pomocí ověřování hypotéz.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24135
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 24576


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
cileček_2013_bp.pdf 1.465Mb PDF Zobrazit/otevřít
cileček_2013_vp.doc 132Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
cileček_2013_op.zip 50.33Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet