Analýza marketingové komunikace firmy VÁHALA a spol. s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy VÁHALA a spol. s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace firmy VÁHALA a spol. s.r.o.
Autor: Štefka, Ondřej
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci firmy VÁHALA a spol. s.r.o. Práce se skládá ze dvou částí. První představuje teoretické informace o marketingovém mixu, zejména tedy o propagaci. Součástí marketingové komunikace jsou také trhy B2B a B2C. Závěrem teoretické části je rozebráno strategické plánování firmy, konkrétně se jedná o benchmarking a SWOT analýzu, která je hlavním předmětem následné praktické části. Obsahem praktické části je představit společnost VÁHALA a spol. s r.o. Marketingový mix dále odhalí přednosti a nedostatky společnosti. Další částí je analýza konkurence a benchmarking. Výsledkem celé práce je pomocí SWOT analýzy najít vhodné marketingové strategie pro budoucnost firmy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24142
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 30578


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
štefka_2013_bp.pdf 3.151Mb PDF Zobrazit/otevřít
štefka_2013_vp.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
štefka_2013_op.doc 264.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet