Rozbor marketingových aktivit firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rozbor marketingových aktivit firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rozbor marketingových aktivit firmy
Autor: Machynková, Ivona
Vedoucí: Bilíková, Jana
Abstrakt: Bakalářská práce Rozbor marketingových aktivit firmy se zabývá rozborem stávajícího vztahu podniku k marketingovým aktivitám, kterými jsou marketingová komunikace, reklamní kampaň, propagační aktivity podniku. Teoretická část se zabývá analýzou marketingového prostředí, marketingovým mixem, marketingovou komunikací a marketingovým komunikačním mixem, SWOT analýzou jako jedním z prostředků pro rozbor stavu podniku a jeho postavení na trhu a v neposlední řadě reklamou, jako prostředkem pro propagaci výrobků a služeb podniku. Praktická část pojednává o postavení podniku na trhu, rozborem jeho silných a slabých stránek a příležitostí a hrozeb, ale také o jeho reklamních aktivitách. Výsledkem této práce je návrh na zlepšení těchto marketingových aktivit a poskytnutí doporučení pro udržení pozice na trhu a získání výhod vůči konkurenci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24176
Datum: 2013-02-25
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 31413


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
machynková_2013_bp.pdf 1.681Mb PDF Zobrazit/otevřít
machynková_2013_vp.pdf 134.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
machynková_2013_op.pdf 111.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet