Analýza konkurenceschopnosti firmy XY na českém trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti firmy XY na českém trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza konkurenceschopnosti firmy XY na českém trhu
Autor: Hýža, Jan
Vedoucí: Němec, Dobroslav
Abstrakt: Hlavním cílem bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti firmy. V práci je analy-zována firma XY, která působí ve slévárenském odvětví. V teoretické části je zpracována literatura k danému tématu, vymezeny základní pojmy a popsány analýzy, které jsou použity v praktické části. V praktické části je popsána činnost firmy XY a její produkty. Produkty jsou zařazeny dle BCG modelu. Okolí firmy je analyzováno za použití metody PEST a pro určení základních sil působících na firmu je provedena Porterova analýza pěti sil. SWOT analýzou jsou zjiš-těny slabé a silné stránky, příležitosti a hrozby. Práce je zakončena doporučeními, která vedou ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy XY.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24236
Datum: 2013-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
Studijní obor: Management a ekonomika, specializace Management a ekonomika podniku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 30573


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hýža_2013_bp.pdf 2.506Mb PDF Zobrazit/otevřít
hýža_2013_vp.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hýža_2013_op.pdf 173.5Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet