Analýza marketingového mixu zásilek

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu zásilek

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu zásilek
Autor: Hrabal, Pavel
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu zásilek u společnosti Česká pošta, s. p. Práce obsahuje obecnou charakteristiku základních pojmů, které jsou spjaty s marketingovým mixem. V praktické části je provedena analýza současného stavu marketingového mixu zásilek České pošty, s. p. na základě analyzování veřejně dostupných interních a externích zdrojů. Dále je v práci zpracována SWOT analýza, díky které lze získat informace o tom, jakým způsobem lze do budoucna pracovat s jednotlivými silnými a slabými stránkami a příležitostmi a hrozbami podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24240
Datum: 2013-02-25
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 31464


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hrabal_2013_bp.pdf 1.432Mb PDF Zobrazit/otevřít
hrabal_2013_vp.pdf 109.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
hrabal_2013_op.pdf 123.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet