Možnosti internetových marketingových nástrojů ve vybrané organizaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnosti internetových marketingových nástrojů ve vybrané organizaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti internetových marketingových nástrojů ve vybrané organizaci
Autor: Račák, Petr
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Bakalářská práce se pohybuje v prostředí nejvíce rozvíjeného média posledních let. Prostředí internetu se neustále mění a je proto nutné s jeho vývojem držet krok. To platí i pro internetový marketing. Bakalářská práce zkoumá nejenom pozvolné pronikání marketingu do internetového prostředí, ale poznatky nabyté v teoretické části jsou využité v části praktické, která je věnována analýzám návštěvnosti webové prezentace a firemního profilu na sociální síti Facebook.com
URI: http://hdl.handle.net/10563/24322
Datum: 2013-02-25
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 31427


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
račák_2013_bp.pdf 1.333Mb PDF Zobrazit/otevřít
račák_2013_vp.pdf 110.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
račák_2013_op.pdf 132.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet