Analýza zákazníků a způsobů komunikace v informační kanceláři "Blanka"

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza zákazníků a způsobů komunikace v informační kanceláři "Blanka"

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza zákazníků a způsobů komunikace v informační kanceláři "Blanka"
Autor: Barancová, Leona
Vedoucí: Kučera, Jiří
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat zákazníky, kteří navštěvují blanenskou informační kancelář, popsat typy komunikací, které se v této kanceláři používají a navrhnout možná řešení pro zlepšení. Je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. V teoretické práci nalezneme obecné poznatky o procesu komunikace, komunikačních stylech a dovednostech. Praktická část nás seznámí se službami informační kanceláře, jednotlivými počty zákazníků, strukturou poskytovaných služeb a komunikací v této firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2435
Datum: 2006-12-08
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4657


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
barancová_2007_bp.pdf 938.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
barancová_2007_vp.doc 40Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
barancová_2007_op.doc 42Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet