Analýza marketingového mixu v podniku

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu v podniku

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu v podniku
Autor: Udvorková, Klaudia
Vedoucí: Taraba, Pavel
Abstrakt: Bakalárska práca je zameraná na problematiku marketingového mixu a vyhodnocuje nastavenie marketingových nástrojov spoločnosti ŠTÚDIO TEXO s.r.o. Teoretická časť je zameraná na marketingový mix s dôrazom na marketingovú komunikáciu. Bližšie rozoberá jednotlivé nástroje rozšíreného marketingového mixu, medzi ktoré patrí produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia, ľudia, materiálne prostredie a procesy. Praktická časť sa zaoberá zhodnotením nástrojov marketingového mixu spoločnosti. Na základe poskytnutých informácií zo spoločnosti a vykonaní portfóliovej analýzy, SWOT analýzy a rozhovoru boli spoločnosti navrhnuté odporúčania vedúce k zdokonaleniu marketingového mixu v spoločnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24434
Datum: 2013-02-25
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 31446


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
udvorková_2013_bp.pdf 2.212Mb PDF Zobrazit/otevřít
udvorková_2013_vp.pdf 111.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
udvorková_2013_op.pdf 123.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet