Analýza marketingového prostředí podniku.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového prostředí podniku.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingového prostředí podniku.
Author: Miťkovová, Michaela
Advisor: Tomaštík, Marek
Abstract: Předmětem bakalářské práce ?Analýza marketingového prostředí podniku? je podnik Grundfos s.r.o., zabývající se čerpací technikou. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, marketingového prostředí a marketingový mix. Úvodem do praktické části je představení společnosti Grundfos, dále analyzuje marketingové prostředí podniku pomocí PEST analýzy a S-W analýzy a analýzy marketingového mixu. K vyhodnocení byla zvolena SWOT analýza. Cílem bakalářské práce je navrhnout a doporučit strategie pro další růst a rozvoj podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24502
Date: 2013-02-25
Availability: Bez omezení
Department: Ústav logistiky
Discipline: Logistika a management
Grade for thesis and defense: C 31491


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
miťkovová_2013_bp.pdf 1.809Mb PDF View/Open
miťkovová_2013_vp.pdf 100.5Kb PDF View/Open
miťkovová_2013_op.pdf 45.59Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account