Analýza marketingového prostředí podniku.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového prostředí podniku.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového prostředí podniku.
Autor: Miťkovová, Michaela
Vedoucí: Tomaštík, Marek
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce ?Analýza marketingového prostředí podniku? je podnik Grundfos s.r.o., zabývající se čerpací technikou. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, marketingového prostředí a marketingový mix. Úvodem do praktické části je představení společnosti Grundfos, dále analyzuje marketingové prostředí podniku pomocí PEST analýzy a S-W analýzy a analýzy marketingového mixu. K vyhodnocení byla zvolena SWOT analýza. Cílem bakalářské práce je navrhnout a doporučit strategie pro další růst a rozvoj podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24502
Datum: 2013-02-25
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav logistiky
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 31491


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
miťkovová_2013_bp.pdf 1.809Mb PDF Zobrazit/otevřít
miťkovová_2013_vp.pdf 100.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
miťkovová_2013_op.pdf 45.59Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet