Analýza marketingového mixu matrací řady soft line firmy GUMOTEX, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu matrací řady soft line firmy GUMOTEX, a.s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Suchánková, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-14T14:04:24Z
dc.date.available 2010-07-14T14:04:24Z
dc.date.issued 2007-05-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2466
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve firmě GUMOTEX, a.s. V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se marketingového mixu. Ve druhé - praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, analyzováno stávající složení marketingového mixu a navrženo opatření a doporučení pro zlepšení úrovně mar-ketingového řízení ve firmě GUMOTEX, a.s. cs
dc.format 60 s. cs
dc.format.extent 2614407 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject matrace cs
dc.subject nástroje marketingového mixu cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject mattress en
dc.subject instruments of marketing mix en
dc.title Analýza marketingového mixu matrací řady soft line firmy GUMOTEX, a.s. cs
dc.title.alternative Analysis of the marketing mix: The mattress series soft line made by GUMOTEX, a.s. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Podlešák, Petr
dc.date.accepted 2007-06-12
dc.description.abstract-translated This bachelor's project is concerned with problems of the marketing mix in company GUMOTEX, a.s. In first part I elaborate theoretical finding relating to the marketing mix. In second (practical) part I characterize company mentioned above, analyze current status of the marketing mix and suggest disposal and recommendation for improvement of marketing operation in company GUMOTEX, a.s. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 6489
dc.date.assigned 2007-03-16
utb.result.grade B


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
suchánková_2007_bp.pdfZablokované 2.493Mb PDF Zobrazit/otevřít
suchánková_2007_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
suchánková_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet