1. Teoretická část: Vztah a komunikace režiséra s hercem 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie

DSpace Repository

Language: English čeština 

1. Teoretická část: Vztah a komunikace režiséra s hercem 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nýdrle, Petr
dc.contributor.author Kovářová, Tereza
dc.date.accessioned 2013-10-12T22:00:03Z
dc.date.available 2013-10-12T22:00:03Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24772
dc.description.abstract Nastavení komunikace mezi režisérem a hercem je jednou z nejméně popsaných a tudíž často podceňovaných oblastí filmové režie. Ve své práci shrnuji směry, jakým se režisér při komunikaci s herci může ubírat a komentuji popisované metody na konkrétních případech z režie mých vlastních filmů. cs
dc.format 32 s. (45 665 znaků) cs
dc.format.extent 1645039 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject film cs
dc.subject režie cs
dc.subject režisér cs
dc.subject herectví cs
dc.subject herec cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject film en
dc.subject directing en
dc.subject director en
dc.subject acting en
dc.subject performance en
dc.subject actor en
dc.subject communication en
dc.title 1. Teoretická část: Vztah a komunikace režiséra s hercem 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., režie cs
dc.title.alternative 1. Theoretical part: Relationship and Communication of the Director and the Actor 2. Practical part: Audiovisual Work or a Thematic Set of Audiovisual Works, length at least 10 mins., directing en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pondikas, Alexandr K.
dc.date.accepted 2013-06-12
dc.description.abstract-translated Establishment of communication in between the director and the actor remains one of the least described area of the film directing. In my thesis I summarize the ways the director could choose for the communication with the actors and complement the described methods by concrete instances from my own films. en
dc.description.department Ústav animace a audiovize cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/124 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Režie a scenáristika cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Directing and Screenwriting en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA. cs
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 28793
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2013-05-14


Files in this item

Files Size Format View
kovářová_2013_bp.pdf 1.568Mb PDF View/Open
kovářová_2013_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
kovářová_2013_op.doc 50Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account