1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: 1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film
Autor: Mišák, Petr
Vedoucí: Zeman, Michal
Abstrakt: Tato práce nahlédne do překvapivě širokého pole charakterové 3D animace v počítačových hrách, odkryje několik na první pohled ne úplně zřejmých technických problémů a řešení a poslouží jako základní průvodce k tématu 3D animace ve vztahu k počítačovým hrám.
URI: http://hdl.handle.net/10563/24816
Datum: 2012-12-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav animace a audiovize
Studijní obor: Animovaná tvorba
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 31131


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mišák_2013_dp.pdf 851.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
mišák_2013_vp.doc 44Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mišák_2013_op.doc 93.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet