Marketing a propagace obchodní společnosti v oblasti poskytování služeb

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace obchodní společnosti v oblasti poskytování služeb

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Greplová, Kristýna
dc.date.accessioned 2013-10-13T05:41:34Z
dc.date.available 2013-10-13T05:41:34Z
dc.date.issued 2013-02-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/24962
dc.description.abstract Bakalářská práce s tématem ?Marketing a propagace obchodní společnosti v oblasti poskytování služeb? je zaměřena na řešení propagace dané obchodní společnosti. V teoretické části se zaměřuje na výklad a popis marketingu a marketingového mixu. Teoretická část se dále zabývá reklamou, jejími cíly a komunikačním mixem. V praktické části se dotýká přímo konkrétní společnosti, SWOT analýzy a výběrem vhodné rozhlasové stanice pro propagaci. cs
dc.format 67 s. (56 467) cs
dc.format.extent 3144172 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject propagace cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject advertising en
dc.subject promotion en
dc.subject research en
dc.title Marketing a propagace obchodní společnosti v oblasti poskytování služeb cs
dc.title.alternative Marketing and Promotion of Service Business Company en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sedláček, Jan
dc.date.accepted 2013-06-06
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis with the theme " Marketing and Promotion of Service Business Company" is focused on solving promotion business company. The theoretical part focuses on the interprettation and description of marketing and marketing mix. Also, the theoretical part deals with advertising its objectives and communication mix. In the practical part, directly affects a specific company, SWOT analysis and selecting the appropriate radio station for promoting. en
dc.description.department Ústav logistiky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/106 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Logistika a management cs
dc.thesis.degree-discipline Logistics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 31125
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2013-05-09


Files in this item

Files Size Format View
greplová_2013_bp.pdf 2.998Mb PDF View/Open
greplová_2013_vp.pdf 99.99Kb PDF View/Open
greplová_2013_op.pdf 498.0Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account