Projekt marketingové strategie malého a středního podniku na trzích EU

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie malého a středního podniku na trzích EU

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Pálková, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-13T11:01:19Z
dc.date.available 2010-07-13T11:01:19Z
dc.date.issued 2006-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/249
dc.description.abstract Předmětem diplomové práce je projekt marketingové strategie vyvolaný vstupem České republiky do Evropské unie se zaměřením na vybranou firmu. Nejprve jsou teoreticky hodnoceny literární prameny, na jejichž základě je nalezena podstata marketingové strategie. Stručně je představena vybraná firma a na základě studijních poznatků jsou analzyzovány vnější faktory, které na ni působí ze "vzdáleného" okolí, ale taky z jejího blízkého odvětví. Výsledkem analýzy je identifikace vyplývajících příležitostí a hrozeb, které jsou hodnoceny ve vzájemném vztahu s přednostmi a slabinami. Dále jsou stanoveny cíle a strategie, čili cesta k jejich naplnění je představena v rámci marketingového mixu. Celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. cs
dc.format 97 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1734817 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Evropská unie cs
dc.subject malý podnik cs
dc.subject příležitost cs
dc.subject hrozba cs
dc.subject přednost cs
dc.subject slabina cs
dc.subject cíl cs
dc.subject produkt cs
dc.subject cena cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject European Union en
dc.subject small business en
dc.subject opportunity en
dc.subject threat en
dc.subject strenght en
dc.subject weakness en
dc.subject goal en
dc.subject product en
dc.subject price en
dc.subject distribution en
dc.subject communication en
dc.title Projekt marketingové strategie malého a středního podniku na trzích EU cs
dc.title.alternative The project of a small and middle business marketing strategy in the UE markets en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Polášková, Magda
dc.date.accepted 2006-06-07
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to project a marketing strategy oriented on a selected company, induced by entering Czech repbulic the European Union. In the opening part are teoreticaly assessed literary sources, what leads to showing the marketing strategy essence. The selected company is briefly presented and the basis of the study findings are analysed the external factors, which involve it from the far surroundings, but also from its near segment. The analysis leads to the identification of the opportunities and threats, which are valued in the mutual relation with the strenghts and weaknesses. In the further part of the thesis are the goals and strategies set and the progress to their fulfilment is within the marketing mix presented. The project is estimated by the cost, time and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3955
dc.date.assigned 2006-03-06
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
pálková_2006_dp.pdfBlocked 1.654Mb PDF View/Open
pálková_2006_vp.doc 58Kb Microsoft Word View/Open
pálková_2006_op.doc 41Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account