1. Teoretická část: Character design2. Praktická část: Kudlanka - 2D, 3D kombinovaný animovaný film

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

1. Teoretická část: Character design2. Praktická část: Kudlanka - 2D, 3D kombinovaný animovaný film

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: 1. Teoretická část: Character design2. Praktická část: Kudlanka - 2D, 3D kombinovaný animovaný film
Autor: Hrazdira, Denis
Vedoucí: Gregor, Lukáš
Abstrakt: V mé závěrečné práci popisuji přípravu a postup od začátku do konce při vytváření postav ve 2D a 3D médiích, pro herní, filmový a knižní průmysl. Klíčová slova: Charakter design, 2D, 3D, tvorba, hry, animovaný film, ilustrace, techniky, cílová skupina, estetika, barva, detail, příběh, archetypy, Carl Gustav Jung.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25102
Datum: 2012-12-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav animace a audiovize
Studijní obor: Animovaná tvorba
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 29011


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hrazdira_2013_dp.pdf 2.132Mb PDF Zobrazit/otevřít
hrazdira_2013_vp.doc 91Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hrazdira_2013_op.doc 116Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet