Rebranding z hlediska interni komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Rebranding z hlediska interni komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Rebranding z hlediska interni komunikace
Autor: Tamchynová, Veronika
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Cílem mé diplomové práce je analýza interní komunikace v období rebrandingu a navržení nejvhodnější komunikační strategie, plánu a mixu komunikačních nástrojů zacílených na zaměstnance. Veškeré údaje v této práci jsou čerpány z dostupné literatury, aktuál-ních výzkumů a zejména z osobních zkušeností a z práce pro společnosti IBM ČR, DHL IT Services a dětskou kabelovou televizi JETIX.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2512
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2009
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 4979


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tamchynová_2007_dp.pdfZablokované 1.639Mb PDF
tamchynová_2007_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tamchynová_2007_op.doc 60Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet