Vizuální styl knihkupectví/nakladatelství

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vizuální styl knihkupectví/nakladatelství

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vizuální styl knihkupectví/nakladatelství
Autor: Jánský, Christian
Vedoucí: Skácel, Václav
Abstrakt: Tato práce se zaměřuje na knihu jakožto svébytný objekt v kontextu 21. století, v rámci návrhu vizuálního stylu knižního nakladatelství -- fiktivního, avšak koncipovaného s maximálním důrazem na jednoduchost případné realizace. Teoretická část-vyjma krátkého úvodu do historie-analyzuje problematiku moderního nakladatelství a hledá existující (potenciálně) konkurenční řešení na trhu. Středobodem praktické části jsou knihy samotné; rozprostřeny do edičních (žánrových) řad, pojímající všechny prvky vizuálního stylu, kde klíčovou roli hraje typografie a práce s-dnes už nevšedními-materiály: knihařským plátnem a dýhou. Projekt je tvořen ve spolupráci s Terezou Čižmárovou, která na mou tvorbu navazuje návrhem prodejního mobiliáře pro toto nakladatelství -- knihy by byly za účelem prodeje vystaveny na tomto stojanu a společně tak tvořily svéráznou, ucelenou značku na poli současných nakladatelství/knihkupectví.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25222
Datum: 2012-12-05
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav vizuální tvorby
Studijní obor: Multimedia a design - Vizuální komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 28811


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jánský_2013_bp.pdf 26.85Mb PDF Zobrazit/otevřít
jánský_2013_vp.doc 84Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jánský_2013_op.doc 88.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet