Projekt zavedení internetového obchodu ve firmě Petr Bíza vinařství

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavedení internetového obchodu ve firmě Petr Bíza vinařství

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavedení internetového obchodu ve firmě Petr Bíza vinařství
Autor: Čepilová, Markéta
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Cílem této diplomové práce bylo zavedení internetového marketingu ve firmě Petr Bíza vinařství, která se zabývá výrobou, prodejem a distribucí lahvových vín. V úvodní části práce, která je nazývána teoretickou částí byly zpracovány literární poznatky z oblasti internetového marketingu, díky němuž může firma zvýšit spokojenost stávajících zákazníků a získat nové zákazníky. V druhé části práce byla provedena SWOT analýza, kvantitativní marketingový průzkum a kvalitativní marketingový průzkum firmy Petr Bíza vinařství. Poslední část diplomové práce byla věnována vypracování samotného projektu zavedení internetového marketingu ve firmě Petr Bíza vinařství. Součástí poslední projek-tové části bylo vypracování časového harmonogramu a plánu nákladů pro zavedení interne-tového marketingu ve firmě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2560
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 5856


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čepilová_2007_dp.pdfZablokované 977.4Kb PDF
čepilová_2007_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
čepilová_2007_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet