Projekt efektivního internetového marketingu společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt efektivního internetového marketingu společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt efektivního internetového marketingu společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o.
Autor: Musilová, Magda
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem společnosti Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. Cílem této práce je celková analýza internetového marketingu společnosti, včetně zpracování návrhů pro jeho zlepšení. V práci jsou nejdříve shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky z oblasti internetového marketingu, na které navazuje kompletní analýza internetového marketingu dané společnosti. Na základě zjištěného stavu je vypracován projekt navrhující pro společnost Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. efektivní řešení týkající se internetového marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25638
Datum: 2013-06-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 29698


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
musilová_2013_dp.pdf 3.340Mb PDF Zobrazit/otevřít
musilová_2013_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
musilová_2013_op.doc 72.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet