Projekt zavedení nové ortopedické obuvi na český trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavedení nové ortopedické obuvi na český trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavedení nové ortopedické obuvi na český trh
Autor: Vašková, Monika
Vedoucí: Gürtler, Milan
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá dodatečnou analýzou trhu se sériově vyráběnou ortopedickou obuví, která navazuje na již provedenou analýzu z bakalářské práce z roku 2010. Následně se zaměřuje na marketingový plán značky ORTHO line, kde podrobněji rozepisuje vstup této značky na český trh. Teoretická část se opírá o odbornou literaturu se zaměřením na marketingový výzkum, marketingový plán, sériově vyráběnou ortopedickou obuv a formy vstupu nového výrobku na trh. Praktická část srovnává nově nalezené značky ortopedické obuvi sériově vyráběné, s novým produktem firmy Leon SHOES a vyhodnocuje tyto zjištěné skutečnosti. Dále zpracovává marketingový plán uvedení produktu ORTHO line na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25645
Datum: 2013-06-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 29650


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vašková_2013_dp.pdf 1.502Mb PDF Zobrazit/otevřít
vašková_2013_vp.pdf 469.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
vašková_2013_op.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet