Projekt marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC na rok 2013

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC na rok 2013

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC na rok 2013
Autor: Kereková, Michala
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem diplomové práce je tvorba marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC pro rok 2013. Teoretická část je zaměřena na shrnutí teoretických poznatků týkajících se mar-ketingu služeb a specifik marketingu zdravotnictví. Praktická část je tvořena dvěma celky. Analytická část zahrnuje představení kliniky a jejích služeb a marketingovou situační ana-lýzu. Na základě výsledků analýzy je v projektové části práce vypracován projekt marke-tingového plánu pro rok 2013, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25672
Datum: 2013-06-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 29778


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kereková_2013_dp.pdf 2.323Mb PDF Zobrazit/otevřít
kereková_2013_vp.doc 133Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kereková_2013_op.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet