Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zvýšení konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu
Autor: Líbalová, Hana
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti hotelu Fit prostřednictvím nástrojů marketingového mixu. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na poznatky z oblasti cestovního ruchu, hotelnictví, marketingu v hotelnictví a marketingového mixu. Poznatky z teoretické části jsou výchozí pro zpracování části praktické, která zahrnuje představení hotelu, analýzu nástrojů marketingového mixu, analýzu konkurenčního prostředí, SWOT analýzu, Porterovu analýzu a PESTE analýzu. Závěry získané z jednotlivých analýz jsou podkladem pro vypracování projektu. Navržený projekt nabízí dlouhodobé i krátkodobé opatření vybraných nástrojů marketingového mixu a je podroben nákladové, časové i rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25734
Datum: 2013-06-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29615


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
líbalová_2013_dp.pdf 3.218Mb PDF Zobrazit/otevřít
líbalová_2013_vp.doc 129.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
líbalová_2013_op.pdf 424.0Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet