Projekt vstupu firmy LAKMA SLOVENSKÁ REPUBLIKA s.r.o. na B2C trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt vstupu firmy LAKMA SLOVENSKÁ REPUBLIKA s.r.o. na B2C trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt vstupu firmy LAKMA SLOVENSKÁ REPUBLIKA s.r.o. na B2C trh
Autor: Nochtová, Lucia
Vedoucí: Zapletalová, Anna
Abstrakt: Táto diplomová práca sa zaoberá vstupom spoločnosti LAKMA SLOVENSKÁ REPUBLIKA s.r.o. na spotrebiteľské trhy. Teoretická časť obsahuje poznatky z oblasti spotrebiteľských trhov, nákupného správanie spotrebiteľa, marketingového mixu a zostavenia marketingového plánu. Praktická časť je tvorená predstavením spoločnosti, analýzami trhu a konkurencie. Tiež bol vyhotovený marketingový plán vstupu firmy na B2C trhy. V závere práce je spracovaná časová a riziková analýza.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25756
Datum: 2013-06-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29624


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nochtová_2013_dp.pdf 1.983Mb PDF Zobrazit/otevřít
nochtová_2013_vp.doc 131Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
nochtová_2013_op.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet