Projekt marketingového řízení Nemocnice sv. Alžběty v Praze

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového řízení Nemocnice sv. Alžběty v Praze

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového řízení Nemocnice sv. Alžběty v Praze
Autor: Jeries, Jeries
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu marketingového řízení pro společnost Nemocnice sv. Alžběty spol. s r.o. v Praze. Práce začíná teoretickými poznatky, zaměřené na zdraví a péči o zdraví v souvislosti se zdravotnickým systémem a na marketingové řízení ve zdravotnictví. V druhé části jsou teoretické poznatky implementovány do praxe s využitím vstupní analýzy českého zdravotnického systému, analýzy PESTE, Porterova modelu pěti konkurenčních sil a SWOT analýzy s cílem zjistit silné a slabé stránky společnosti, příležitosti a hrozby Nemocnice sv. Alžběty, s.r.o. Součástí práce bude analýza současného stavu marketingu ve společnosti s cílem navrhnout v projektové části zavedení marketingového oddělení a navrhnout marketingové aktivity pro nemocnici s cílem zvýšit návštěvnost a spokojenost klientů zdravotnického zařízení. Všechny navržené kroky budou doprovázeny nákladovou, rizikovou a časovou analýzou, aby navržené akční kroky mohli být ihned realizovatelné.
URI: http://hdl.handle.net/10563/25766
Datum: 2013-06-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management ve zdravotnictví
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 29751


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jeries_2013_dp.pdf 1.974Mb PDF Zobrazit/otevřít
jeries_2013_vp.doc 133Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
jeries_2013_op.doc 130Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet