ŠKODA AUTO - prodejní analýza, podpora prodeje a filozofie Human Touch

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

ŠKODA AUTO - prodejní analýza, podpora prodeje a filozofie Human Touch

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: ŠKODA AUTO - prodejní analýza, podpora prodeje a filozofie Human Touch
Autor: Keilwerth, Ivo
Vedoucí: Pavlů, Dušan
Abstrakt: Existuje-li v Čechách firma, která dokáže a musí umět kombinovat všechny možné známé marketingové postupy a ještě je nucena vzhledem ke svým ambicím přidávat zcela nové, pak je to jednoznačně Škoda Auto. I její zásadní vliv na to, že Česká republika se stává společně se Slovenskem automobilovou velmocí je nezanedbatelný. Popis a analýza této firmy bude tedy vždy poučný a inspirující a ve své práci se pokusím vybrat některé faktory, které mne zaujaly jako stěžejní či inovátorské z celkové mozaiky cesty k úspěchu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2645
Datum: 2007-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4858


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
keilwerth_2007_bp.pdfZablokované 1.036Mb PDF
keilwerth_2007_vp.doc 59Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
keilwerth_2007_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet