ŠKODA AUTO - prodejní analýza, podpora prodeje a filozofie Human Touch
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
ŠKODA AUTO - prodejní analýza, podpora prodeje a filozofie Human Touch |
Autor: |
Keilwerth, Ivo
|
Vedoucí: |
Pavlů, Dušan
|
Abstrakt:
|
Existuje-li v Čechách firma, která dokáže a musí umět kombinovat všechny možné známé marketingové postupy a ještě je nucena vzhledem ke svým ambicím přidávat zcela nové, pak je to jednoznačně Škoda Auto. I její zásadní vliv na to, že Česká republika se stává společně se Slovenskem automobilovou velmocí je nezanedbatelný. Popis a analýza této firmy bude tedy vždy poučný a inspirující a ve své práci se pokusím vybrat některé faktory, které mne zaujaly jako stěžejní či inovátorské z celkové mozaiky cesty k úspěchu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2645
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4858
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet