ŠKODA AUTO - prodejní analýza, podpora prodeje a filozofie Human Touch
Show full item record
No preview available
Title:
|
ŠKODA AUTO - prodejní analýza, podpora prodeje a filozofie Human Touch |
Author: |
Keilwerth, Ivo
|
Advisor: |
Pavlů, Dušan
|
Abstract:
|
Existuje-li v Čechách firma, která dokáže a musí umět kombinovat všechny možné známé marketingové postupy a ještě je nucena vzhledem ke svým ambicím přidávat zcela nové, pak je to jednoznačně Škoda Auto. I její zásadní vliv na to, že Česká republika se stává společně se Slovenskem automobilovou velmocí je nezanedbatelný. Popis a analýza této firmy bude tedy vždy poučný a inspirující a ve své práci se pokusím vybrat některé faktory, které mne zaujaly jako stěžejní či inovátorské z celkové mozaiky cesty k úspěchu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/2645
|
Date:
|
2007-05-11 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
4858
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account