Jak využít emoce pro budování značky: Komunikační kampaň Kofola

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Jak využít emoce pro budování značky: Komunikační kampaň Kofola

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Jak využít emoce pro budování značky: Komunikační kampaň Kofola
Autor: Bajgarová, Ivana
Vedoucí: Křížek, Zdeněk
Abstrakt: Hlavním tématem diplomové práce je definování oblasti využití emocí v marketingových komunikacích, se zaměřením na použití emocí v reklamním sdělení televizního spotu a využití emocí při budování značky. Pro hledání spojitostí slouží jako příklad česká značka, která pro brand building využívá pozitivních emocí spojených se značkou a produktem Kofola a současně emocionálních televizních spotů. V projektu diplomové práce je navržena nová komunikační kampaň zaměřená na získání většího podílu na trhu pražského regionu. Základní myšlenkou je efektivní využití emocí v komunikační kampaně, která se bude odlišuje od celorepublikové kampaně, a to v rámci image značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2656
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2037
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4887


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bajgarová_2007_dp.pdfZablokované 1.305Mb PDF Zobrazit/otevřít
bajgarová_2007_vp.doc 56.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bajgarová_2007_op.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet