Projekt marketingového plánu firmy eOkno spol. s r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy eOkno spol. s r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu firmy eOkno spol. s r.o.
Autor: Davidová, Šárka
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingového plánování ve společ-nosti eOkno. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky o marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu z dostupných literárních zdrojů. V praktické části je provedena ana-lýza současného stavu marketingového plánování ve společnosti eOkno a navržen způsob jejich dosažení, dále jsou posouzeny náklady, rizika spojená s uvedením plánu do praxe a přínosy pro společnost eOkno.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2673
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2017
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 6357


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
davidová_2007_dp.pdfZablokované 1.721Mb PDF Zobrazit/otevřít
davidová_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
davidová_2007_op.doc 66.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet