Etika veřejnoprávních médií

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Etika veřejnoprávních médií

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Etika veřejnoprávních médií
Autor: Martinek, David
Vedoucí: Binter, Tomáš
Abstrakt: Veřejnoprávní média jsou z principu opěrným sloupem v systému šíření informací. Místem, odkud by měly proudit informace, jejichž objektivnost a relevantnost k probíhajícím procesům by měla být absolutní. V podmínkách rychle se měnícího mediálního trhu, nebývalé dynamice společenských změn a především díky nelítostné konkurenci jsou veřejnoprávní média vystavena nárokům, které tuto roli prověřují především z hlediska etických přístupů. Práce obsahuje tyto okruhy: etika a etické systémy, historie etiky, média a mediální trhy, konvergence médií a východiska aplikované etiky médií.
URI: http://hdl.handle.net/10563/27892
Datum: 2013-12-02
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Kabinet teoretických studií
Studijní obor: Multimédia a design - Audiovize
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 33302


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
martinek_2013_dp.pdf 1.146Mb PDF Zobrazit/otevřít
martinek_2013_vp.doc 109Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
martinek_2013_op.doc 110.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet