Možnosti reedukace žáků se specifickými poruchami učení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnosti reedukace žáků se specifickými poruchami učení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti reedukace žáků se specifickými poruchami učení
Autor: Pernicová, Jitka
Vedoucí: Jůzl, Miloslav
Abstrakt: Cílem diplomové práce bylo přispět k objasnění problematiky specifických poruch učení, které by mohlo vést k porozumění a pochopení odlišností dětí, které tímto postižením trpí, seznámit s vhodným přístupem k nim a reedukačními metodami, aby jejich poruchy byly co nejlépe kompenzovány. Teoretická část práce vyhází z odborné literatury a zaměřuje se nejen na vymezení základních pojmů, podporu poskytovanou při vzdělávání dětí se specifickými poruchami učení v současném školském systému, ale především na možnosti reedukace těchto poruch včetně uvedení alternativních způsobů možné podpory a upozorňuje na možné negativní dopady při neposkytnutí speciálně pedagogické podpory v souvislosti s volbou dalšího vzdělávání a uplatnění v budoucím životě. V praktické části bylo použito kvalitativního výzkumu, který se zabývá se konkrétními situacemi dětí s diagnostikovanými specifickými poruchami učení, popisuje jejich obtíže od raného věku, po dnešní dobu, kdy se připravují na své budoucí povolání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/27941
Datum: 2012-11-30
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Katedra pedagogiky
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 33357


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pernicová_2012_dp.pdf 1.878Mb PDF Zobrazit/otevřít
pernicová_2012_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pernicová_2012_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet