Projekt marketingové komunikace vybraného segmentu zákazníků portálu Aukro.cz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace vybraného segmentu zákazníků portálu Aukro.cz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace vybraného segmentu zákazníků portálu Aukro.cz
Autor: Boudová, Sabina
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je zlepšit marketingovou komunikaci s vybraným segmentem zákazníků portálu Aukro.cz, což je největší obchodní portál podporující aukce i nákup a prodej za pevné ceny na českém internetu. Diplomová práce je rozdělena do třech stěžejních částí. Nejprve jsou v teoretické části vysvětleny poznatky z oblasti marketingu, které souvisí s tématem diplomové práce. V úvodu analytické části práce je představena společnost, do jejíhož portfolia Aukro.cz patří, dále jsou zde uvedeny informace týkající se samotného obchodního portálu včetně analýzy mikroprostředí a PEST. Závěr analytické části obsahuje analýzu současného stavu marketingové komunikace, analýzu konkurence a shrnutí v podobě SWOT analýzy přímo pro kategorii Móda a doplňky, pro kterou je následně realizován projekt marketingové komunikace. Tento projekt je v závěru diplomové práce podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28152
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 33635


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
boudová_2014_dp.pdf 3.879Mb PDF Zobrazit/otevřít
boudová_2014_vp.doc 127.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
boudová_2014_op.pdf 166.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet