Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt rozvoje mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s následnou aplikací na švédský trh
Autor: Gančarčíková, Martina
Vedoucí: Vaněk, Jiří
Abstrakt: Tato práce se zabývá zpracováním projektu pro rozvoj mezinárodního marketingu společnosti Paragan s.r.o. s aplikací na švédský trh. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretická a praktická část. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů z oblasti mezinárodního marketingu a tvorby mezinárodního marketingového plánu. Praktická část stručně popisuje společnost Paragan s.r.o., její klíčové kompetence, ekonomické analýzy a její současný postoj na švédském trhu. Dále zahrnuje konkrétní projekt pro zlepšení mezinárodního marketingu na tomto trhu, který vychází z předem stanovených cílů. V závěru je zpracován návrh na kontrolu a hodnocení projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28155
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 33638


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gančarčíková_2014_dp.pdf 10.92Mb PDF Zobrazit/otevřít
gančarčíková_2014_vp.doc 128.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
gančarčíková_2014_op.doc 130.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet