Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Project of Implementation of Effective Internet Marketing Strategy on Selected Foreign Market in XY Company
Autor: Řehulka, Jakub
Vedoucí: Barešová, Petra
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je navrhnout strategii Internetového marketingu, která má pomoci vybrané společnosti s proniknutím na zvolený zahraniční trh. Navržená strategie se opírá o teoretické a analytické poznatky, které jsou shrnuty v příslušných kapitolách. Všechny vrstvy v rámci externího i interního prostředí firmy na daném trhu byly analyzovány za účelem správného přizpůsobení strategie, která je hlavním výstupem této práce. Projekt navržení efektivní strategie Internetového marketingu pro zahraniční trh je podroben analýze nákladů, času a rizik. Studie je významná zejména svým mezinárodním zaměřením v souvislosti s Internetovým marketingem. Tato oblast se zdá být méně zkoumanou ve srovnání se studiemi zabývajícími se Internetovým marketingem jako takovým.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28169
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 33658


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
řehulka_2014_dp.pdf 3.323Mb PDF Zobrazit/otevřít
řehulka_2014_vp.doc 50.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
řehulka_2014_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet