Projekt marketingového plánu firmy GASOTECH, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy GASOTECH, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu firmy GASOTECH, s.r.o.
Autor: Hanzalík, Milan
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Hlavným cieľom diplomovej práce je navrhnúť projekt marketingového plánu firmy GASOTECH, s.r.o. Práca je rozdelená na dve časti teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť obsahuje základné poznatky týkajúce sa marketingového strategického plánovania a charakteristiku malého a stredného podnikania. V praktickej časti je spracovaná marketingová situačná analýza, ktorá popisuje súčasný stav firmy. Výsledky analýz sú použité pri vytvorení projektu marketingového plánu. V závere práce je uvedený harmonogram projektu, rozpočet s nákladovou analýzou projektu, riziková analýza a systém monitorovania a kontroly.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28200
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 33705


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hanzalík_2014_dp.pdf 33.39Mb PDF Zobrazit/otevřít
hanzalík_2014_vp.doc 130.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hanzalík_2014_op.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet