Projekt rozšíření výrobního portfolia firmy ABC

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt rozšíření výrobního portfolia firmy ABC

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt rozšíření výrobního portfolia firmy ABC
Autor: Janušová, Eva
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve společnosti ABC. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a analytickou část. Teoretická část charakterizuje marketingový mix a jeho jednotlivé složky, marketingovou strategii a plán marketingové komunikace a její nástroje. V praktické části jsou popsány základní charakteristiky podniku, včetně produktového portfolia a také je provedena PEST analýza, SWOT analýza a Porterova analýza. Informace získané v analytické části sloužily jako základ pro vypracování projektu marketingového mixu. Hlavní cílem projektu je komerčně úspěšný produkt. Projekt je následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28201
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 33708


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
janušová_2014_dp.pdf 2.601Mb PDF Zobrazit/otevřít
janušová_2014_vp.doc 133Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
janušová_2014_op.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet