Projekt zvýšení konkurenceschopnosti podniku XYZ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Rösnerová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:34Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:34Z |
|
dc.date.issued |
2014-02-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28211
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvoření projektu zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je nejprve vymezen marketing a konkurenceschopnost. Poté jsou uvedeny informace o marketingovém mixu. Konec teoretické části je věnován metodám hodnocení konkurenceschopnosti. Praktická část je složena z části analytické a projektové. V analytické části je představen podnik a je provedena analýza jeho marketingového mixu a analýza současného stavu prostředí. Následuje projekt zvýšení konkurenceschopnosti podniku, který je vytvořen na základě informací získaných z analýz. Projekt je podroben nákladové, rizikové a časové analýze. |
|
dc.format |
106 s. (104 208 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
service
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
distribution
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti podniku XYZ |
|
dc.title.alternative |
The Project How to Increase the Competitiveness in a Company XYZ |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jelínková, Lada |
|
dc.date.accepted |
2014-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to create a project how to increase the competitiveness in a company. This diploma thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part is defined marketing and competitiveness. Then information about the marketing mix are given. The end of the theoretical part is devoted to evaluation methods of competitiveness. The practical part consists of an analytical and project part. In the analytical part is introduced the company and made the analysis of its marketing mix and analysis of the current state of the surrounding. Then there is a project how to increase the competitiveness in a company, which is formed on the basis of information obtained from the analytical part. The project is subject to cost, risk and time analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
33720
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2014-05-02 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account