Sociokulturně znevýhodněný žák v běžné školní třídě
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Hladík, Jakub
|
|
dc.contributor.author |
Manová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2015-03-08T20:56:51Z |
|
dc.date.available |
2015-03-08T20:56:51Z |
|
dc.date.issued |
2014-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/28262
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá žákem se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné školní třídě a především tím, zda mají jeho speciální vzdělávací potřeby vliv na jeho postavení v kolektivu ostatních spolužáků ve třídě, kterou navštěvuje. Praktická část práce je zaměřena na vybranou třídu, kterou navštěvuje žák se speciálními vzdělávacími potřebami a zabývá se interpersonálními vztahy v této třídě s konkrétním zaměřením na sociokulturně znevýhodněného žáka. |
|
dc.format |
108 s. (155 394 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
speciální vzdělávací potřeby
|
cs |
dc.subject |
sociální znevýhodnění
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
třídní klima
|
cs |
dc.subject |
šikana
|
cs |
dc.subject |
special educational needs
|
en |
dc.subject |
social disadvantage
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
inclusion
|
en |
dc.subject |
classroom climate
|
en |
dc.subject |
bullying
|
en |
dc.title |
Sociokulturně znevýhodněný žák v běžné školní třídě |
|
dc.title.alternative |
Socio-Culturally Disadvantaged Student in a Standard Classroom |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Andrysová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2014-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on a student with special educational needs integrated in an ordinary class. An emphasis is put on the question whether his or her special educational needs have an influence on his or her status possition inside the collective at the school attended by him or her. The practical part of the thesis is dealing with a concrete class which is attended by the student with special educational needs. It is also concerned with interpersonal relationship in the class with a specific focus on socio-culturally disabled student. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
33805
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2014-04-16 |
|
local.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
local.subject |
pupils with special educational needs
|
en |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam