The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The Language of UK Operators: Customer Service and Means of Persuasion
Autor: Košinová, Karolína
Vedoucí: Drábková, Lenka
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na jazyk a ostatní přesvědčovací prostředky a služby zákazníkům u čtyř hlavních mobilních operátorů ve Velké Británii; O2, Vodafone, T-Mobile a Orange. Práce popisuje reklamu jako takovou, rozdíly mezi tištěnou reklamou a reklamou na internetu. Dále tato práce poskytuje nejdůležitější pravidla při tvoření reklam. Hlavním úkolem analýzy je zkoumat reklamy mobilních operátorů a jejich přesvědčovací metody z pohledu verbálního a visuálního. Analýza poté zkoumá použití těchto metod a pravidel u čtyř již zmíněných mobilních operátorů. Analýza ukazuje, že tito mobilní operátoři používají podobné verbální prostředky, ale liší se ve visuálních prostředcích. Závěr analýzy prokazuje, že k vytvoření úspěšné reklamy je potřeba využít přesvědčující metody.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28289
Datum: 2013-11-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav moderních jazyků a literatur
Studijní obor: Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 33851


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
košinová_2013_dp.pdf 1.603Mb PDF Zobrazit/otevřít
košinová_2013_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
košinová_2013_op.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet