Projekt marketingového plánu ZOO a zámek Zlín-Lešná p.o. pro rok 201

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingového plánu ZOO a zámek Zlín-Lešná p.o. pro rok 201

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingového plánu ZOO a zámek Zlín-Lešná p.o. pro rok 201
Autor: Bartoš, Filip
Vedoucí: Tučková, Zuzana
Abstrakt: Cílem této práce je vytvoření marketingového plánu zoologické zahrady Zlín-Lešná pro rok 2014. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky z oblasti marketingu cestovního ruchu, marketingového plánování, tvorby marketingového plánu, rolí zoologických zahrad ve společnosti a také analytických metod použitých v práci. Praktická část se zaměřuje na popis a historii zoologické zahrady Zlín-Lešná. Na její současnou ekonomickou situaci, rozbor stávajícího marketingového mixu a další analýzy potřebné pro sestavení marketingového plánu. Součástí praktické části je i projektová část, která se zaměřuje na splnění stanovených marketingových cílů a sestavení projektu. Zde jsou také vyčísleny náklady a posouzena možná rizika, spojená s uvedením projektu do praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28343
Datum: 2014-02-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 33939


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
bartoš_2014_dp.pdf 1.605Mb PDF Zobrazit/otevřít
bartoš_2014_vp.doc 128Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
bartoš_2014_op.pdf 50.79Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet