Schopnost dětí předškolního věku pracovat s abstraktními pojmy s ohledem na morální aspekt

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Schopnost dětí předškolního věku pracovat s abstraktními pojmy s ohledem na morální aspekt

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Schopnost dětí předškolního věku pracovat s abstraktními pojmy s ohledem na morální aspekt
Autor: Sedláčková, Jana
Vedoucí: Včelařová, Hana
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá schopností dětí předškolního věku pracovat s abstraktními pojmy s ohledem na morální aspekt. Cílem je tedy objasnit zda jsou děti schopny pracovat s abstraktními pojmy již v předškolním věku a do jaké míry. V teoretické části se práce zabývá ontogenetickou psychologií, zejména psychologickým vývojem jedince a předními teoriemi vývoje osobnosti, dále vysvětluje stěžejní pojmy a v neposlední řadě se zabývá předškolním věkem dítěte, jeho vymezení, specifiky tohoto věku a vztah dítěte k normám chování. Praktická část práce obsahuje kvantitativní výzkum, jehož cílem je zjistit do jaké míry jsou děti předškolního věku schopny pracovat s abstraktními pojmy vztahujícím se k morálním hodnotám společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28705
Datum: 2014-01-20
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 34393


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sedláčková_2014_dp.pdf 2.730Mb PDF Zobrazit/otevřít
sedláčková_2014_vp.doc 18.44Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sedláčková_2014_op.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet