Analýza public relations jako součásti marketingové komunikace Nadace Tomáše Bati

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza public relations jako součásti marketingové komunikace Nadace Tomáše Bati

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza public relations jako součásti marketingové komunikace Nadace Tomáše Bati
Autor: Zítková, Petra
Vedoucí: Ševčíková, Lenka
Abstrakt: V teoretické části této bakalářské práce je popsán neziskový sektor v České republice. Práce popisuje základní typy neziskových organizací, legislativní vymezení nadací, historický vývoj neziskových organizací v České republice. Podrobně je rozebraná část marketingu v neziskovém sektoru, marketingová komunikace a její součást public relations. Praktická část analyzuje silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby Nadace Tomáše Bati. Dále se věnuji jednotlivým formám public relations v Nadaci Tomáše Bati a marketingovému výzkumu zaměřenému na povědomí o nadaci mezi studenty Univerzity Tomáše Bati. Zde navrhuji možné způsoby zlepšení komunikace s veřejností, které by mohla nadace využít.
URI: http://hdl.handle.net/10563/2875
Datum: 2007-05-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 6734


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zítková_2007_bp.pdf 686.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
zítková_2007_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zítková_2007_op.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet