Andragogický a filozofický rozměr romské kultury jako téma kulturní a multikulturní andragogiky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Andragogický a filozofický rozměr romské kultury jako téma kulturní a multikulturní andragogiky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Andragogický a filozofický rozměr romské kultury jako téma kulturní a multikulturní andragogiky
Autor: Veverková, Marie
Vedoucí: Balvín, Jaroslav
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o andragogickém a filozofickém rozměru romské kultury, která je tématem pro kulturní a multikulturní andragogiku. Věnuje se vzájemným vztahům andragogiky, filozofie a romské kultury. Seznamuje s původem Romů, jejich historií a s mnohými přístupy v soužití s majoritní společností. Obsahem je vnímání a pochopení jejich kultury, která je poznamenána prolínáním jiných kultur, ve kterých Romové žili. Cílem je také pochopení jejich životní filozofie vzdělávání. Poukazuje na mnohé aspekty ovlivňující vztahy v soužití romské menšiny s českou majoritní společností. Výzkumná část obsahuje řešení výzkumného problému vnímání romské kultury a přístupu Romů ke vzdělávání majoritní společností ve vzájemném soužití.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28780
Datum: 2014-01-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 34505


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
veverková_2014_dp.pdf 15.14Mb PDF Zobrazit/otevřít
veverková_2014_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
veverková_2014_op.doc 17.80Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet