Specifika vzdělávání integrovaných žáků s tělesným postižením na 1. stupni ZŠ z pohledu učitelů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Specifika vzdělávání integrovaných žáků s tělesným postižením na 1. stupni ZŠ z pohledu učitelů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Specifika vzdělávání integrovaných žáků s tělesným postižením na 1. stupni ZŠ z pohledu učitelů
Autor: Holíková, Michaela
Vedoucí: Včelařová, Hana
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá specifiky vzdělávání integrovaných tělesně postižených žáků na 1. stupni základních škol ve zlínském kraji z pohledu jejich třídních učitelů. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část práce se věnuje pojmům ze stěžejních vývojových oblastí žáků mladšího školního věku s tělesným postižením a z oblasti integrace tělesně postižených dětí na základních školách. Vysvětluje pojmy jako tělesné postižení, dětská mozková obrna, progresivní svalová dystrofie, vliv tělesného postižení na rodinu dítěte, na jeho osobu a vztahy, školní integrace, dále také specifiku výchovně - vzdělávacího procesu tělesně postižených žáků v běžných základních školách, roli pedagoga a roli asistenta pedagoga. Také bakalářská práce zmiňuje využití kompenzačních pomůcek při jejich vzdělávání. Praktická část práce se zabývá výzkumem, který je zaměřen na specifika vzdělávání integrovaných žáků s tělesným postižením.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28840
Datum: 2014-01-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 34581


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
holíková_2014_dp.pdf 1.094Mb PDF Zobrazit/otevřít
holíková_2014_vp.doc 18.06Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
holíková_2014_op.doc 14.67Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet