Integrovaný přístup v předškolním matematickém vzdělávání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Integrovaný přístup v předškolním matematickém vzdělávání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Integrovaný přístup v předškolním matematickém vzdělávání
Autor: Kaňová, Lenka
Vedoucí: Ficová, Lucia
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá důležitostí rozvoje předmatematických představ. Cílem práce je vytvořit projekt zaměřený na rozvor předmatematických představ a integraci těchto aktivit s matematickými kategoriemi v mateřské škole. V teoretické části je rozpracovaná charakteristika a hlavní rysy integrovaného přístupu vzdělávání, charakteristika předškolního vzdělávání a v poslední kapitole rozpracované kategorie předmatematických představ v MŠ. V praktické části je vypracovaný projekt s názvem Poznáváme jaro, jeho realizace a konečná evaluace z mojí strany i ze strany vedoucí učitelky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28901
Datum: 2014-01-23
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 34672


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kaňová_2014_dp.pdf 2.869Mb PDF Zobrazit/otevřít
kaňová_2014_vp.doc 22.49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kaňová_2014_op.doc 24.37Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet