Střídavá péče jako jedna z forem porozvodové výchovy dětí z pohledu sociálních pracovníků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Střídavá péče jako jedna z forem porozvodové výchovy dětí z pohledu sociálních pracovníků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Střídavá péče jako jedna z forem porozvodové výchovy dětí z pohledu sociálních pracovníků
Autor: Olšina, Radek
Vedoucí: Včelařová, Hana
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem Střídavá péče jako jedna z forem porozvodové výchovy dětí z pohledu sociálních pracovníků pojednává o institutu střídavé péče jako jedné z možných variant porozvodové úpravy výchovy dětí. V prvních kapitolách jsou popsány definice, funkce a typy rodiny, včetně zákona o rodině. Podrobněji jsou zde rozebrány jednotlivé formy porozvodové úpravy péče, přičemž je kladen důraz na střídavou péči, včetně podmínek její realizace, výhod i nevýhod. Cílem výzkumu je zjistit názor současných sociálních pracovníků, kteří se s touto variantou péče profesně setkávají, na střídavou péči, její aspekty, problémy a specifika, ovlivňující realizaci této varianty péče. Pomocí výzkumných otázek na souboru cíleně vybraných respondentů, je záměrem získat informace a přehled o důvodech, které vedou k doporučování či nedoporučování střídavé péče z odborného hlediska. Vzhledem k povaze zvoleného tématu je zde provedeno šetření kvalitativním výzkumem, dotazovací metodou formou rozhovoru, pomocí něhož je možno zjistit mnoho informací, které pronikají do hloubky daného tématu, a tím dochází k hlubšímu poznání zkoumaného jevu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28938
Datum: 2014-01-27
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav pedagogických věd
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 34734


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
olšina_2014_dp.pdf 2.059Mb PDF Zobrazit/otevřít
olšina_2014_vp.doc 17.79Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
olšina_2014_op.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet