Využití nástrojů PR k posílení brandu Nadace Tomáše Bati

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití nástrojů PR k posílení brandu Nadace Tomáše Bati

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití nástrojů PR k posílení brandu Nadace Tomáše Bati
Autor: Adamíková, Anežka
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Cílem této bakalářská práce je analýza nástrojů public relations, které posilují brand Nadace Tomáše Bati u zvolené cílové skupiny. Autorka za tímto účelem zpracovává teorii seznamující s neziskovým sektorem a oblastí public relations obecně. Konkrétně se teorie soustředí na využívání nástrojů PR, branding a integrovanou marketingovou komunikaci. Praktická část představuje Nadaci Tomáše Bati, její činnosti a aktivity. Interní analýza zjišťuje praxi současného využívání nástrojů PR, všímá si slabin i funkčních způsobů komunikace. Marketingový průzkum zkoumá postoje a názory jedné z mnoha cílových skupin veřejnosti, která je rozdělena na pravidelné návštěvníky akcí NTB a studenty. Interní analýza i marketingový průzkum využívají kvalitativních metod zkoumání. Na základě získaných dat, názorů a postojů jsou navržena doporučení pro zlepšení komunikace NTB s danou cílovou skupinou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/28998
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 34820


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
adamíková_2014_dp.pdf 2.958Mb PDF Zobrazit/otevřít
adamíková_2014_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
adamíková_2014_op.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet