Čtenářská gramotnost jako předpoklad osobnostního a profesního rozvoje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Čtenářská gramotnost jako předpoklad osobnostního a profesního rozvoje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Čtenářská gramotnost jako předpoklad osobnostního a profesního rozvoje
Autor: Trefilová, Eva
Vedoucí: Mazalová, Helena
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje čtenářské gramotnosti obecně, ale také porovnává čtenářskou gramotnost a čtenářské návyky žáků druhého stupně základní školy a dospělých, v současné době nezaměstnaných mužů i žen ve věku do čtyřiceti let. V teoretické části rozdělené do pěti kapitol vymezuji pojmy jako je čtenářská gramotnost, četba, čtení, čtenářské návyky. Dále se zabývám počátky dětského čtenářství v rodině, později i ve škole. Zmínka je i o čtenářství adolescentů. Není zapomenuto na knihovny a na projekty podporující čtenářství a čtenářskou gramotnost. Pátá kapitola je věnována dospělému čtenáři a společenským aspektům čtenářské gramotnosti. Cílem praktické části je porovnat čtenářskou úroveň žáků a dospělých navzájem. K výzkumu byla použita metoda dotazníkového šetření. Sedmá kapitola nás seznamuje s průběhem výzkumu a nejdůležitějšími zjištěními.
URI: http://hdl.handle.net/10563/29370
Datum: 2013-11-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Katedra pedagogiky a psychologie
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 35398


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
trefilová_2013_dp.pdf 4.099Mb PDF Zobrazit/otevřít
trefilová_2013_vp.doc 57Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
trefilová_2013_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet